måndag 9 juli 2007

Regn regn och regn

Fy vad det är trist när det bara regnar hela tiden. Var hemma i dag hos föräldrarna och hjälpte till att måla, mamma hade plockat in en härlig bukett blommor. Sambon har ett förråd ute på gården som jag knappt varit inne i, men nu ska det bli ändring på det. Jag har nämligen hittat lite skojiga saker där och ska rota runt för att se om det finns mer, ni ska få se bilder senare. Paret som lät bygga huset vi nu bor i hade föräldrar som ägde en butik och några av sakerna kommer troligtvis därifrån.

7 kommentarer:

Färjtorp sa...

Hej och tack detsamma! Här verkar oxå va en mysig blogg!! Tack för titten och välkommen tillbaka.

Kram Johanna

Poppins sa...

Det var verkligen en vacker sommarbukett!
Kul att gå på upptäcksfärd i förrådet. Du får visa oss vilka fynd du gör :)
kram

Maria sa...

Jättevacker bukett med fina färger. Roligt att få gå på "skattjakt" i förrådet!

Anonym sa...

Mysiga..:Tack detsamma=)
Poppins:Absolut att ni ska få se, lägger upp några bilder imorn redan tänkte jag.=)
Maria..:Taack! Ja eller hur!=)

Lily of the valley sa...

Ljuvlig bukett.
Vad spännande att gå på upptäcktfärd...kram Lily

Anonym sa...

Ja, fy va trist det är med regnet! Ska försöka pyssla lite och sy gardiner och sånt som jag vill få klart innan det blir fint igen!
Superfin blombukett! :)

Anonym sa...

Tack! va söta ni är!
Lily:Ja visst är det! Jag som velat ha ett förråd med roliga grejer att rota i, nu har jag ju det.
Signe:Ja det är perfekt pysselväder!