måndag 30 juli 2007

Lite gott & blandat

När jag och sambon var på väg neröver Sverige stannade vi till i Karlstad och där fann jag en jättemysig butik som heter noll54, det fanns massor med fina grejer där, speciellt ett litet glasfat på fot som jag verkligen ångrar bittert att jag inte köpte.
Här är en bild på mammas fralla som myser i solen. Dom små liven är söta men den ljuva uppsynen kan bedra för de fjärtar friskt och det är inte en doft av rosor precis...

Det här hittade jag i sambons garderob, ett jättefint silverfat som han ärvt av sin farfar. tror det ska få stå på mitt nymålade vita skåp=). Bild på det kommer senare då jag tagit ett. Ha en jättehärlig dag!!!

7 kommentarer:

david santos sa...

Thanks for your work, is very nice, have a good day

Anonym sa...

Mammas fralla...hihi..va skoj! Vilket superfint silverfat du hittat!
Självklart får du länka! ..är bara roligt! Gillar din blogg mycket! :) Kram

Maria sa...

Idag har jag ÄNTLIGEN köpt ingredienserna till flädersaften så om någon dag ska det bli av...Tack igen!

Anonym sa...

David:Thanks for your compliments.
Signe:Detsamma!=)
Maria:Oh vad spännande!

Lily of the valley sa...

Vilken söt fralla din mamma har. Silverfatet är tjusigt
kram Lily

Marie sa...

Åh, det var längesen jag var i Karlstad. Bodde där i 3 år när jag läste på högskolan. Vilket fint silverfat du visar.

Kram Marie

Anonym sa...

Lily:Ja hon är bedårande (då hon inte luktar;)). Tack!=)
Marie:Det verkar va en mysig stad! Tack=)