onsdag 18 juli 2007

Presentöppning

Den här jättefina bröd/potatisstickan låg i min brevlåda i går när jag kom hem från en hel dags målande hos föräldrarna, det piggade verkligen upp. Tack Maria från Maria-jag-blommar!=). Tidigt i morgon bär det iväg nedåt södra Sverige, på lördag åker vi över till Danmark och stannar tills på måndag då vi återvänder till Svensk mark. Bilder kommer naturligtvis, vi tar nog med datorn så det kanske tom kommer några innan vi kommer hem. Kram

Jag har upptäckt att jag missat att läsa kommentarer som läggs till i äldre inlägg, ursäkta! Nu är det åtgärdat genom att jag får ett mail varje gång en kommentar kommer in på sidan.

10 kommentarer:

Lily of the valley sa...

Vilken tjusig sticka du fått. Kul med presenter. Jag tycker det är lika roligt att ge som att få.
Ha det bra i Danmark
Kram Lily

Anonym sa...

Hej igen! jaha..Blogspot kanske inte funkar som blogg.se?!..där man ser alla inkomna kommentarer, både på gamla och nya inlägg.. Jo, ang. busken..det är alltså en ros?..kul!..väldigt annorlunda!

Va snällt av Maria att skicka dig en bröd- och potatissticka! :) Kram

Poppins sa...

Så gullig potatissticka!
Ha det så härligt i Danmark.
kram

Anonym sa...

Lily:Ja, eller hur! Den är jättefin. Jag tycker också om att ge bort presenter.
Signe:Ne det gör nog inte det upptäckte jag, ja jättesnällt!
Poppins:Eller hur!=)Ska ha det så bra i Danmark, ska bli jättekul!
Kram på er allihopa!

Marie sa...

Ha det så trevligt i mitt favoritland Danmark.

Kram Marie

Maria sa...

Roligt att du bloggade om min sticka, jag ska blogga om flädern när jag "saftat", har inte fått det till att bli ännu...

Beas sa...

Men åh, vilken härlig sticka...verkligen söt. Måste kika in till henne och höra lite mer om den. :-)

Ha en fortsatt mysig kväll. :-)

Hem och Lycka sa...

Vilken underbart söt pinne!

Handplockat sa...

fin denm var
hoppas ni får en kul tripp

Anonym sa...

Marie:Ja, det hade jag verkligen!=)
Maria:Ja gör det! Nyfiken hur det blir.
Beas:Ja gör det, fina grejer att titta på har hon!
Mia:Ja visst är den! Ursöt!
Handplockat:Vi fick en jättefin tripp!=)