onsdag 25 juli 2007

Danmarksresan


Nu är jag tillbaka! Kom hem imorse kl 04:30, gick direkt och lade oss och nu finns en hel del att göra hemma, men jag gör ett inlägg nu så återkommer jag imorn. Jag tog aldrig med datorn så det blev inget bloggat under resan, men jag har desto mer att berätta nu istället. Jag och sambon åkte som sagt på fredag och bodde vid västkusten första natten. Dagen efter fortsatte vi till Helsingborg och tog färjan över till Helsingör. Därifrån åkte vi efter strandvejen och gjorde några stopp efter vägen. Bland annat i Nivå där vi intog en fika samtidigt som vi tittade på de som vindsurfade. Alldeles innan man kommer in till Köpenhamn så finns en by som heter Hellerup som jag blev förtjust i, här kommer några bilder därifrån och från resan efter kusten i Danmark. Det fanns otroligt många vackra hus där kan jag lova!

Inga kommentarer: