måndag 2 juli 2007

Dagens skörd=nada

Jag trodde att jag skulle få boken den här veckan, men den var fortfarande inte skickad *suck*. Det är så trist när man verkligen längtar efter någonting och så tar det sån tid innan det kommer. Ungefär lite som när man var liten dagarna innan julafton. Jag gjorde inga större fynd på resan till Gävle, annars som jag alltid ser skyltar med "loppis" på när jag inte har möjlighet att stanna och titta, men inte nu inte. Däremot köpte jag ett litet bord från Rusta som var med på rean för 149kr. I morgon ska jag dock på en loppis som jag vet har öppet, får se om jag har någon lycka med mig då. Å andra sidan behöver jag spara lite pengar eftersom jag och sambon ska till Danmark om några veckor, ska bli spännande! Tips mottages tacksamt kan jag lova!

Inga kommentarer: