söndag 9 september 2007

Mys i mörkret



Nu när det verkligen har börjat blivit riktigt mörkt på kvällarna är det mysigt att tända ljus av olika slag. Jag gillar verkligen lotusblommorna (även om de funnits i måna år). Att stoppa in ljusslingor i en lykta har jag gjort på flera ställen och använder de som fönsterlampor. Det blir ett mysigt ljus av det. I vardagsrummet har vi dessutom ljusslingor som hänger runt alla fönster, de plockas inte bort ens under sommaren eftersom det är lite pillrigt att sätta dit dem runt fönsterkarmarna. Ha en bra dag ni alla! Jag kommer och kikar in hos er till helgen efter jag kommit hem från skolan. Kram


6 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Mysigt med alla ljus nu på hösten, både levande och andra! Kram!

Anonym sa...

Åh, vilka mysiga bilder du bjuder på:)
kram Lallis

Wickans värld sa...

Ja, visst är det mysigt med tända ljus.....
Tack för tipset med ljusslingorna!

Wickan

Anonym sa...

det är så mysigt nu på hösten då man får tända alla smålampor och ljus igen!

Maria sa...

Jag gjorde så med en ljusslinga i en lykta förra vintern utomhus, var jättefint!

Poppins sa...

Mysiga bilder. Och en kul idé med ljusslingor.
kram