måndag 24 september 2007

Bäddset

Just nu har Hemtex kampanjpris på bl.a bäddset, jag är hemskt svag för "hotellakan" som är så där otroligt mjuka och som man helst hade snott med sig från rummet när man lämnade det;). Sådana finns att köpa på Hemtex för 399kr/set. Sambon brukar vilja att vi ska tvätta upp lakanen direkt på morgonen då det är dags att byta, och återigen bädda med samma på kvällen. Jag kan tycka att det är kul att byta färg ibland och dessutom skulle nog våra bekanta undra om vi aldrig byter i sängen då dom skulle se det här vita under 6månaders tid eller så... Jag får väl passa på att byta nu när han är borta;)
Tack för alla uppmuntrande ord, jag blir alldeles rörd! Har tagit det lugnt i helgen=) Kram på er!

5 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Att sova i nytvättade lakan är något av det bästa som finns! Så skönt att ni haft en bra helg!! Kram!

Anonym sa...

Ja eller hur, och helst torkad utomhus-luktar så gott! =)

Beas sa...

Det är ju njutningen med livet - att sova i nybäddad säng. Vi tar för vana att den som inte badar barnen på fredagen - byter i sängarna. Lyxigt! :-)

Jag är så dumsnål när det gäller sängkläder. Jag tycker att det behövs och är så fint, men när man sedan ska betala typ 800 kronor och uppåt till en dubbelsäng så blir jag lite feg och använder pengarna till annat istället. Dumt, för vi prioriterar ju sängkläder så mycket ändå, rent känslomässigt. Ska ta mig en kik på Hemtex i morgon tror jag minsann. Tack för tipset!

Poppins sa...

Visst är det härligt med fräscha lakan. Det känns syndigt lyxigt att krypa ner i en nybäddad säng. Och det är en lyx som inte är svår att fixa till. :)
kram

Anonym sa...

Beas:Ja eller hur! Jag brukar önska mig sängkläder, inte så spännande kanske, men praktiskt (om man får de man vill ha förstås;))
Poppins:Ja eller hur!=)