söndag 30 september 2007

Krans och plogspön


Jag blev inspirerad av LantlivsAnette när hon gjorde ett mosshjärta, så jag gjorde ett själv men band även fast snöbär i hjärtat. Har varit dålig på att uppdatera bloggen ett tag, det har varit fullt upp här hemma. Massor med uppgifter i skolan som ska in, höststädning på gården mm. Men nu i helgen har en hel del avverkats. Sambon tog och gjorde snöspön av granruskor, det blir riktigt fint när snön kommer, betydligt finare än de hemska blåa eller oragea med reflexer på. Jag hoppas ni haft en jättebra helg, även om vädret varit lite si och så.

8 kommentarer:

Anonym sa...

jag har kollat runt lite bland bloggarna ikväll ser att många gjort mosshjärtan , ditt är jättefint med snöbären, kanske jag ska försöka..
Kram tilde

karin-odlar-sin-trädgård sa...

Vad jättefint hjärta du har gjort! Känner att jag borde göra något fint att hänga på dörren jag också, försöka ta vara på det som är mysigt med höst, men jag tror inte jag lyckas göra något så där fint.

Anonym sa...

Tilde:Ja såklart du ska försöka, det var superenkelt! =)
Karin:Jodå, det var superenkelt! Jag är inget vidare duktig så om jag klarar så gör du med!=)

Marie sa...

Ditt mosshjärta var underbart. Så fint med snöbären.

Trevlig kväll. Kram Marie

Solsjö - Under en vind sa...

Sååå fin krans! Kram!

Poppins sa...

Hjärtat är jättesött. Och vilken härlig bakgrund. Är det er ytterdörr? Kan man få se hela i så fall? Gillar verkligen det gula och röda.
kramar

Handplockat sa...

men så fin krans och pinnarna med mkt snyggare än de i orange i plast som vi har i norrland

ha en go tisdag

Anonym sa...

Marie:Tack!=)
Uppe på,,:Tack!=)
Poppins:Såklart! Ska snoka reda på en bild!=)
Handplockat:Ja visst är de fula, fast efter de större vägarna kan det vara skönt att se reflexer, men de får inte pris i snygg design...