tisdag 14 augusti 2007

Senaste inköpen



När jag besökte Söderhamn passade jag på att köpa textilvaxduken ovan för 39kr/m på ÖB och 2 lyktor på Jysk för 59kr/paret. Billigt och bra.

Den här fick jag av min farmor som tyckte den var alldeles för brandfarlig. Jag målade om den direkt då jag kom hem, den blev mycket bättre i vitt.

Jag har besökt ett annat smultronställe som jag ska dela med mig bilder av så snart jag laddat upp dem, där ligger fokus på inredning och blommor. Mycket vitt men även lite färg, trä och trådslöjd.

5 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Ljusstaken blev ju riktigt fin i vitt! I trä hade jag knappt tittat åt den....Tänk vad det gör med en pensel!! Vilket underbart ställe ni besökt i inlägget under, så vackra hus & mysigt!! Kram!!

Anonym sa...

Uppe på vinden:Ja visst blev den fin! Jag hade heller inte sett den;).

Anonym sa...

Ljusstaken blev superfin i vitt! :)

Poppins sa...

Så fin ljusstaken blev i vitt. Den ser elegant ut!
kram

Anonym sa...

Signe & Poppins:Tack! Vad snällt sagt av er!=)