tisdag 14 augusti 2007

Present

Svärmor fyllde år förra veckan, vi planterade murgröna och pelargon i den här baljan från Jysk, hon blev så glad. Kommer nog inte att kunna lägga ut några inlägg förrän på torsdag eftersom jag är datorlös, min är på lagning hos min bror som hummat någonting om att den i princip är utdömd*snyft*. När man är student behöver man verkligen en dator och dessutom vill jag blogga då och då. Får fundera hur jag ska göra, har tittat efter bärbara som skulle kunna passa, det kanske blir en sån när mina skattepengar trillar in! Ha en bra kväll! Kram på er!

11 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

.. ja det förstår jag att svärmor blev gald, det var en fin samplantering i vacker emailjkruka fr Rusta! Mari

Skatan sa...

Hej, har sett att riktigt hyfsade bärbara är nere i 4-5 tusen nu. Jag är själv oerhört sugen på att spara ihop till en...jag är less på att förfrysa fötterna nere i vår källare...och att slåss om datortiden med min sambo som tycker att jag "tar över" ;-)

Lycka till med besluten!

Anonym sa...

Härligt! Jag sätter alltid murgröna ihop med pelargoner ute på sommaren! Jag har oxå den baljan..hade penséer i den men de är slängda nu!..va trist att du är utan dator!..hoppas d löser sig snart! :) Kram

Anonym sa...

Åh, det förstår jag att hon blev glad. Det ser ju jättefint ut:)
Jobbigt att vara utan dator när man behöver/vill ha den.
Mvh Lallis

Poppins sa...

Inget roligt med krånglande datorer. Man har blivit så digital att man inte klarar sig utan, vare sig hemma eller på jobbet.
Svärmors present ser jättefin ut. Förstår hon blev glad.
kram

Marie sa...

Vilken fin plantering du har gjort till din svärmor.

Kram Marie

Solsjö - Under en vind sa...

Förstår att denna plantering uppskattades! Dessa Jysk krukor är sååå fina, jag är själv ägare till en stor och två små....Så romantiskt fina.... JObbigt med datorn, har själv haft datorkrångel ett tag och det tar på tålamodet! Hoppas det snart är löst! Kram på dig!

Lily of the valley sa...

Vilken härlig grupp, zinkbaljan är superfin. Jag "slåss" med min son om datorn. kram Lily

Maria sa...

Lycka till med datorn eller någon ev ny...

karin-odlar-sin-trädgård sa...

Vilket fint blomsterarrangemang! Den där baljan ska jag se om de har kvar på Jysk här...

Hem och Lycka sa...

Ajdå, sånt vill man inte höra! Håller tummarna för din dator att den inte är utdömd ändå.. kram