lördag 25 augusti 2007

Fler bilder från butiken





Jag låter bilderna tala för sig själv.

11 kommentarer:

Maria sa...

Supermysig butik! Frågar du innan du fotar eller fotar du bara...?

Poppins sa...

Var ligger den här affären? Här finns ju mycket vackert...

Nina sa...

så underbar butik kan tänka mig att du trivs där... synd att det ligger en bit bort !!! ha en skön söndag !

n o r d i n g å r d e n sa...

Nej men himmel vilken läcker butik utanför Hudik, den har jag missat, den ska jag spana in nästa gång jag åker norrut! Tack för tips och fina bilder från en ljuvlig butik! Mari.

Solsjö - Under en vind sa...

Verkligen mycket mys! Fortsatt skön söndag! Kram!

Anonym sa...

Maria:Ja oftast brukar jag fråga, men den här gången var de som har butiken ute och hade fullt upp så jag tog mig friheten;).
Poppins:Butiken är så mysig! Den ligger i Hälsingland, intill staden Hudiksvall.
Styggalillaloppan:Den är verkligen underbar! Om du får vägarna förbi så får du väl titta in där!=)
Guldkant:Ja, den är verkligen värd att spanas in!Finns alldeles för mycket snygga grejer där;)
Uppepåvinden:Ja, det är supermysigt där!=)

NICOLINAS BONING sa...

Hallå där!
Första gången som jag kikar in till dig, och vad ser jag...?
Jo, en mysig butik utanför Hudik... vilken tur att min dotter har flyttat dit nu i sommar ;-)
Birgitta

Anonym sa...

Oj, vad fint och vad mycket "jag vill ha" -saker!
Mvh Lallis

Marie sa...

Vilken mysig butik, såg ut att ha jättemycket fint.

Ha en bra vecka. Kram Marie

Anonym sa...

Åh, mera fint!..den där korgstolen skulle jag vilja ha bland annat! :)

karin-odlar-sin-trädgård sa...

Vilken underbar butik, så vackert! Jag måste dit nästa gång jag kör söderut i Sverige... Två Feng Shui böcker av henne har jag köpt billigt på IKEA family, en i fjol och en i år. Gillar dem, det ligger mycket i det där och det är kul med en svenska som skriver - det är lättare att applicera själv då.