söndag 5 augusti 2007

Renoveringsobjekt


Här tänkte jag visa mitt senaste renoveringsobjekt som ursprungligen kommer från en släkting. Färgen var avskavd och ytan inte speciellt fin så den hamnade under penseln. Nu står den i vår långa hall, helt ok tycker jag. Har en korg med värmeljus från IKEA, även ljuskopparna kommer därifrån. Kandelabern har jag beställt från en tidning för länge sen, liknande har funnits på Indiska. Ljuslykta och större vas från en inredningsaffär liknande Sia, kotte från trädgårdsbutik.

10 kommentarer:

Skatan sa...

Sådana skåp är oslagbara när det kommer till förvaringsmöjligheter. De svälger allt och lite till! Det blev riktigt snyggt : )

karin-odlar-sin-trädgård sa...

Vad fint det blev med en gammal byrå!

Anonym sa...

Skrotmaja:Tack! Ja visst är de praktiska! Nästan alla mina skor fick plats i ena delen!

Anonym sa...

Karin:Tack! =) Ja gamla byråer är hemskt praktiska och ofta ganska fina, inte en helt fel kombination;)

Maria sa...

Tänkte just fråga vad du förvarar i det, men ser ju att du skrivit att det sväljer skor ovan...blev mycket bra!

Anonym sa...

Åh va fint det blev! Superfint mot den vita träväggen!..och mysigt med tända ljus! :) Kram

Anonym sa...

Hej!
vilket fint skåp!

Poppins sa...

Håller med: det blev jättefint. Och så vackert foto med alla ljusen tända som ger ett mysigt sken.
kram

Anonym sa...

Maria:Tack!=)
Signe:Ja tända ljus gör alltid susen;)
Petra:Tack tack!=)
Poppins:Tack! Ljus är super!

Wickans värld sa...

Va fin den blev! Jag har ju ett sånt här skåp i nåt förråd! Vilka härliga tips jag får från alla bloggar. Skulle bara ha mer tid...