måndag 20 augusti 2007

Feng shui i trädgården






För drygt en vecka sedan besökte jag en supermysig butik som ligger strax utanför Hudiksvall. Den heter Gröna systrar och är belägen i en lada som är omgjord till butik. Jag kan lova att man blir riktigt köpsugen där! Idag (tis), onsdag och torsdag (mellan 17-21) kommer Lotta Carlsson dit för att prata om Feng shui i trädgården (man får tydligen ta med en skiss över egen trädgård och få råd av henne också). Min svärmor vill att jag följer med henne och naturligtvis har jag tackat ja. Det är en liten bit att åka för oss, men det kan jag lova att det är värt. Så fort jag fotat det jag köpte ska jag lägga upp det här. Under tiden får ni se bilder som är fotat av dem själva.
Foto:Gröna systrar

9 kommentarer:

Jennyshemochharmoni sa...

Å vad spännande! Det är alltid lika skoj att lyssna på tycker jag :) KRAM

Anonym sa...

Vad kul!
Och vad kul med ett inlägg om Feng Shui i trädgården:)
Kram Lallis

Solsjö - Under en vind sa...

Så spännande med feng shui för utemiljön, om inne miljön har mna ju läst en hel del genom åren! Blir spännande att se mer av! Kram!

Poppins sa...

Ska bli spännande att få läsa! Vilka vackra ljuslyktor. Du kanske kommer hem med sådan?
kram

Maria sa...

Blir säkert givande och intressant, du får väl delge oss andra via bloggen sedan?!

Anonym sa...

Åh vilka härliga bilder och det lät trevligt i den butiken! JÄttefina fattigmanssilver ljusstakar! Såna gillar jag! :) Kram

Hem och Lycka sa...

Kul med inlägg om Feng shui i trädgården!

Engsroom sa...

Vad spännande du får berätta mer sen.
Visste in om den här butiken ska svänga in där nästa gång jag åker förbi.
Ella

Anonym sa...

Tack för dina snälla ord. Det är jättekul att du vill länka mig, jag gillar din blogg också , så naturligtvis länkar jag dig , jag ser att vi båda bor i södra norrland,,, jag ska verkligen kika in hos Gröna systrar när jag åker förbi, Feng shui är spännande, det har varit en föreläsning om det här också , men jag missade det.
Kram Tilde