tisdag 26 februari 2008

Bandvagn vs badrum

Min sambo gillar det mesta som låter vilket kan vara bra ibland (om bilen ex gått sönder). Vid andra tillfällen kan det vara jobbigt, som när det stod 2 krigsjeepar, en bil, en skoter, två motorcyklar från 40-talet och en bandvagn på gården. Man fick kryssa sig fram för att ta sig till brevlådan eller in i garaget, hur kul är det på en skala??? Jag har inte riktigt förstått hans intresse i att samla på sig saker, så när han gjorde sig av med en av jeeparna hurrade jag lite för mig själv. När han sedan kom för några veckor sen och sa att han även skulle sälja bandvagnen, hans ögonsten (näst efter mig får man ju hoppas;)) blev jag verkligen förbryllad och jag kommer att jubla när försäljningen är klar! för då är det dags att börja göra om i vårt badrum.

3 kommentarer:

svartataket sa...

Haha,då har du ett badrum att se fram emot :) Inte tråkigt det inte ;)

Solsjö - Under en vind sa...

Vad kul med nytt badrum!! Ha det gott, kram!

Anonym sa...

svartataket:absolut inte tråkigt;)
under en vind:Eller hur!!!=)