måndag 18 februari 2008

Vår i luften

I fredags åkte jag och sambon slalom hela dagen, lunchade på ett favoritställe och åt pasta med fläskfilé och bacon i whiskypepparsås *mumsigt*. Det var så otroligt fint väder och fåglarna kvittrade sådär som de gör när det snart är vår. Då känns livet härligt, sol behöver man annars blir livet tråkigt. Det som är bra med att studera är att man kan lägga upp studierna lite som man vill, vilket är bra om man har karaktär och kan hålla tiderna... Vilket jag kan ha lite svårt för då jag gärna vill hänga med på det mesta. Nyss pratade jag med min bror som ville ta en tur till Stockholm snart.
-ja visst visst, jag hänger på! Hörde jag mig själv svara...
Men det skulle vara mysigt att strosa runt (eller rättare sagt skena som en skållad råtta för att hinna med allt);)
Hoppas ni får en härlig vecka!

Den här härliga teburken skulle gärna få stå framme hos mig, den kommer från Inreda.com

3 kommentarer:

Maria sa...

Allting låter både gott(maten, te) och härligt (slalom, väder, stockholm mm)!!

Jennys Vita Villervalla sa...

Slalom låter härligt!!!
Vi har rena våren i Skåne och igår var det 11 grader varmt!!
Härlig teburk, skulle gärna få flytta hem till mig!
Kram
Jenny

Anonym sa...

maria:ja eller hur!=)
jenny:Men det är härligt med vår också!!=)