måndag 11 februari 2008

Klänningsfrossa

I helgen lade jag och sambon golv i vårt kontor som har starka vibbar från 70-talet. Nu känns det mer diskret, jag saknar inte det lite hysteriska golvet kan jag lova. Sambon tror vi inreder ett kontor, medan jag låter honom tro det och ser till att det finns plats för speglar, garderober mm;)
Jag passade på att gå igenom garderoben där inne och hittade en drös med klänningar, tre med prislappen kvar på... Det är inte så att jag inte gillar dem, jag fullkomligt älskar dem! En från HM i siden som jag sytt om, en annan från Liselott Westerlund och den tredje från Stylein. Jag måste helt enkelt hitta datum för en fest för att lufta dem.

2 kommentarer:

svartataket sa...

hahaha, vad kul att du "låter han tror det" hihi

Maria sa...

Så roligt att hitta tre klänningar som är som nya...Hoppas att det blir fest snart då!