torsdag 6 mars 2008

Rent sovrum


Efter att ha tittat på tv4's Rent hus igår och fick obehagskänslor (i synnerhet när jag började fundera när jag sist tvättade kuddarna och inte kom ihåg det...) så blev det städning idag. Åtminstone i sovrummet, så nu går tvättmaskinen för fullt (det blir många maskiner bara av att tvätta sängkläder och tillhörande kuddar/täcken). Sen i eftermiddag blir det till att plugga*suck*. Men en ny jacka har jag införskaffat mig eftra att ha hälsat på broder, den hittades på superrea på MQ, en enda i storlek small fanns kvar för mig:). Inga skor eller annat hittades dock, men det passar min plånbok utmärkt just nu.

Ska strax göra lite te och dricka ur min söta kopp.

5 kommentarer:

Anonym sa...

See Here or Here

Solsjö - Under en vind sa...

Skönt att städa av ordentligt ibland!
Söt kopp! Kram!

Beas sa...

Hmmm...lite spam här på sidan tror jag visst...

Jag har missat alla tre avsnitten och skulle gärna vilja se ett för att få lite inspiration själv. :-) Kopparna var ju jättefina, vilket fynd du har gjort!

Kram Bea

elin1976 sa...

Ønsker deg en flott mandag og ei fin påske.
Masse klemmer fra Elin:O)

Iris // Alla dagars kaos sa...

Du får också spam ser jag.. En liten bieffekt av blogspot tror jag att det e.. :) Rent hus är jättebra! Jag fick sån lust att koka min diskborste efter det programmet :) Bra med ett program som inspirerar och motiverar till städning så att också det blir gjort :)