onsdag 26 mars 2008

Nytt

Nu när bandvagnen är såld och pengarna kommit in på kontot blev jag sugen att förutom renovera badrummet även köpa nytt kylskåp. Detta från Smeg skulle passa bra tycker jag.

Bild från Smeg
Mina nyplanterade pelargoner får svettas i köksfönstret på somrarna så den här söta filmen skulle också passa bra. Det kanske blir ett inköp... Nytt kylskåp får nog vänta ett tag, men det är gammalt (från 70-talet!) och ifall man ruckar lite så brukar gamla frysar och kylskåp gå sönder...;)
Bild från Designonline.se
Ha en bra dag!!!

6 kommentarer:

Maria sa...

Ja, ett sådant kylskåp skulle jag gärna tacka ja till...de är så läckra!!

Solsjö - Under en vind sa...

Kylskåpet är såå snyggt!!!

Ha en skön helg, kram!

Gårdsromantik sa...

Visst är det kul med lite extra pengar - synd bara att man önskar sig så mycket!
Kylskåpet har jag också spanat på länge och insynsskyddet med pelargonier är helt underbart.
Typiskt att man har så bra smak ;)
amakar det så kostar det ju också!

svartataket sa...

Kul att få shoppa kylskåp! snyggt!
Trevlig helg!

Hem och Lycka sa...

Så otroligt snyggt, älskar Smeg och hoppas jag kan få in det i mitt kök en dag. Ytterligare ett argument är ju att gamla frys- och kylskåp drar mer ström - sant! Kram!

A home far away sa...

Superläckert kylskåp, me lika muchos:-)