fredag 29 juni 2007

Trevlig helg!

Ha en trevlig helg och njut av ledigheten (ni som är lediga, ni andra får njuta så gott det går). Själv ska jag försöka hinna med att måla om en del möbler som stått och väntat sedan länge, kanske det blir gjort i helgen. Ovan är en stol från min gammelfarmor, en vas som jag köpt billigt på en rea och en kanna från Rörstrand (Tuna), den hittade jag hemma hos mina föräldrar ute i en bod, tråkigt nog är den limmad då den gång gått sönder. Och efter att jag sett i tidningen Hem & antik att den var värd en större summa pengar (hel då förstås) kan jag inte förmå mig att titta mer på just den sidan i tidningen eftersom jag grämer mig att jag inte räddade den tidigare (mamma råkade lämna den ute en frostnatt med vatten i...) så jag bläddrar snabbt förbi och låtsas att jag inte sett den... Ha en underbar helg! Kram!

6 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Mycket vackert arrangemang!! Ha en bra helg! Mari.

Lily of the valley sa...

Tjusigt! Kannan är jättevacker.
Ha en trevlig helg! Kram Lily

Maria sa...

Fin bild, trevlig helg!

Anonym sa...

Tack söta ni! Hoppas ni haft en jättebra helg! Min har varit späckad med aktiviteter. Skulle till en loppis i dag, men den hade stängt=(. Kram

Hem och Lycka sa...

Vilken vacker bild!

Anonym sa...

Mia:Tack! Vad snällt sagt!=)