torsdag 21 juni 2007

Glad midsommar!


Jag vill önska er alla en riktig glad midsommar!!!

5 kommentarer:

Lily of the valley sa...

Glad Midsommar!
Kram
Lily

Anonym sa...

Detsamma!=)

Marie sa...

Ha en trevlig midsommar.
Kram Marie

LantlivsAnette sa...

Hej ! Ojj vilken fin blogg du har ..hit ska jag komma ofta...Du ..har du en Westie ?såg den på en bild under en båt ? Jag har ju en liten Nisse..
Underbar glasveranda du har också..där hade man gärna slagit sig ner på en fika..Hyr ni huset eller? läste att ni skulle lägga bud på ett annat..Ha en skön helg..Kram Anette

Anonym sa...

Eg är det min mammas westie, en liten Wilma, men jag har henne ofta så hon känns lite som min. Hon är så gudago! Men om du har en westie vet du nog om det redan;)
Vi äger faktiskt huset, men från en helt fel tidsperiod enligt mig, 70-tal... Men med färg går mycket att göra för att dölja den hemska furufärgen! Huset vi lagt bud på är fr slutet av 1800-t en stor gård kan man säga.