torsdag 1 november 2007

Bröllop

Ja det är inte jag som ska gifta mig, men en av mina bästa väninnor. Det kommer inte att ske förrän nästa sommar men jag längtar verkligen till det. Det är så roligt med alla glada människor som kommer, alla fina dukningar och kläder. Jag passade på att köpa in den här klänningen när det var rea, tyvärr sitter den inte lika bra på mig eftersom mina bröst inte vill arrangera sig så snyggt som på bilden, men klänningen är ljuvlig och kommer att passa till bröllopet. Har tagit några bilder på hallen så de kommer att läggas upp så fort jag hinner, köket är fortfarande under städningen så det kommer inom snar framtid. Ha en underbar dag! Här skiner solen så nu ska jag ut och plocka lite mossa, snöbär, lingonris mm.

Foto:Shopaholic

2 kommentarer:

Lilla Blanka sa...

Kul att hitta en ny blogg..! (ny för mig)
Vad mycket spännande du visar, och JAPP lilla valpen är sååå gullig att man bara dör :)
Ha det bra!

Anonym sa...

Vilken fin blog och vilka fantastiska bilder.
jag är ingen erfaren blogare, men hoppas att jag lär mig någon gång.
Jag tycker att sängkläder är viktigt för trivsel i sovrummet.
Själv handlar jag sänglinne på www.nightdaytextil.se. Helt underbara textiler!