måndag 19 november 2007

Snokar på blocket


Har inte gjort några inlägg på länge och jag kan inte skylla på skolarbete eller någonting annat än att jag har varit så himla trött och utan inspiration. Men idag har jag läst senaste Drömhem hos mamma, ätit gott och känt att livet kommer tillbaka igen. Egentligen har jag mycket att göra i skolan just nu, men orken finns inte riktigt. Har dock snokat på blocket efter fynd, letar nämligen ett matsalsbord som ska användas då sambon fyller trettio i januari. De bord vi har räcker inte till för alla gäster nämligen vilket gör det lägligt att leta efter ett snyggt på nätet som kan användas sen också. Jag trillade på ett superfint skåp för ynka 200kr!!! Vill ha-vill ha! Men får hålla fingrarna i styr och klicka in mig på köksbord istället... Fast titta kostar ju inget, eller...

Jag är mycket svag för illustratören Liselotte Watkins verk, två av dem hänger hemma i hallen hos mig=).

4 kommentarer:

Lily of the valley sa...

Ibland måste man ladda batterierna...
Jag gillar skåpet, som du säger: superfint!
kram Lily

Anonym sa...

Eller hur!=)

Anonym sa...

200 för det skåpet ..ja det är ett fynd, kul o kolla blocket o tradera tycker ja me..
Tilde

Maria sa...

Roligt att du har skrivit ett nytt inlägg! Jag tittar in då och då. Ha det bra!