måndag 26 november 2007

Snart advent!


Herregud vad tiden går fort! Det är ju snart första advent och mycket har det inte hunnits gjort hemma hos oss. Jag är född just på helgen första advent så i tre kvällar ska jag ha folk här hemma vilket är jättekul-om man är pigg. Igår fick jag farta fram lite tomtar som ställdes ut lite här och där, hann inte ens torka av fönsterbrädorna (vågar man berätta sånt?;)). Jag trodde mamma skulle halshugga mig när hon fick reda på det, faktum är att hon städar varje dag mer eller mindre vilket jag inte har tid till. Jag lägger krutet på god mat/fika och har lite mysbelysning så att ingen ser dammtussarna dansa salsa under soffan;).
Foto:COSAS

9 kommentarer:

Poppins sa...

Ja, hihi, jag är inte heller speciellt städig av mig. Tycker livet är så fullt av roligare saker att göra.
Grattis i förskott och hoppas du får en trevlig födelsedag!
Kramar

Anonym sa...

helt rätt släck ljuset o tänd levande ljus o mys.. grattis i förskott o ha en bra födelsedag , med massor med gott fika förstår jag
Kram tilde

Maria sa...

Mys är viktigare än städning!

Vårt lilla hem sa...

Hej!

Vilken mysig blogg du har!!
Söta glashjärtran du visar idag!

Lite damm har aldrig skadat :) Och mina fönsterbrädor är inte speciellt bortskämda heller :)

Ha en fin dag!

Jenny

www.nestorforlag.se sa...

Jag tror vi alla har lite damm i hörnen, det i säg är väl bara ett bevis att vi har mycket viktigare saker för oss :)
Grattis förresten!

Poppins sa...

Tittar in och önskar dig en god jul! Hoppas du har haft en bra advent. Saknar dig och dina inlägg.
Julkramar från Poppins

Solsjö - Under en vind sa...

Önskar dig ett riktigt gott nytt 2008! Kram!

Ann sa...

Hoppas du har det bra! Gott nytt!

Lily of the valley sa...

God fortsättning på det nya året!
kram Lily