onsdag 8 oktober 2008

I senaste numret av Lantliv fanns det ett reportage från Florsjö gård som jag varje sommar brukar besöka. Mycket gott fika, mysig miljö och jättetrevliga Angelica är det som gör att det blir någonting speciellt med besöket. Här finns foton från när vi sist var där.
Den här flaskan med fina etiketten köpte jag på Twilfit. Använder det till mina finare plagg och för ull. Tycker om fina flaskor så det kommer att bli sådana när badrummet/tvättstugan är klar. Bakom flaskan står mitt gamla fönster från 1700-tal.

3 kommentarer:

Lärarbostaden i grönskan sa...

Hej!

Vad roligt att du hittade till mig böogg, så jag hittade din! Det där tvättmedlet såg härligt ut!Ska nu kika runt mer hos dig!

Kram

Gårdsromantik sa...

Vilket mysigt smultronställe med charmiga höns!
Spännande med din tvättstuga.

Kram Maud

Designe sa...

Underbart med 1700-tals fönster och vilken fin flaska!
Florsjö gård verkar ju helt underbart!
Jo, pärlsponten på diskmaskinen är sån panelskiva som ser ut som pärlspont som vi limmat på och målat..även på kyl och frys!
Trevlig helg! :)