fredag 8 augusti 2008

Bakade en riktigt smaskig chokladpaj med kolasås för några dagar sedan. Den tog slut rätt fort kan jag lova. Jag är en riktig chokladgris och min sambo älskar allt sött, sedan har vi släkt och vänner som inte behöver trugas för att äta. Beställde en ziptröja från det kända märket Juicy couture, tröjan hade kostat nästan 1000kr och jag kan lova att jag inte förstår vart pengarna ligger i. Det måste vara märket som kostar för kvaliteten var inte värd dessa pengar. I dag är det fortfarande grått och regntungt, hoppas det lättar till kvällen för då ska vi grilla. Det blir chilimarinerad fläskfilé, ugnsrostade grönsaker och en god sås till.
Ha en trevlig helg!


5 kommentarer:

Fredrika sa...

Hejsan,
vilken fin bild! Tyvärr kör jag GI så kolapaj är nog inget för mig. Jag äter nötter och mörkchkolad. Vilken underbar glasveranda ni har. Jag är väldigt förtjust i gamla verandor!
/fredrika

Veronica sa...

SÅ GOTT!!!
Mums! Om den inte är bra för alla de krakar som vill undvika kramvänligt hull på kroppen är den absolut bra för själen. Det ser jag det!
Kram Veronica

Marina sa...

Jag sitter här coh är så hungrig så läser jag om både chilimarinerad fläskfilé och chokladpaj. Mmmmmm...
Kan man få receptet på pajen och marinaden kanske?

Maria sa...

Den kakan ser bara FÖR god ut! Jag älskar choklad!!

Malin - I min trädgård sa...

Åh guuuud vad god den ser ut!!!! Tack för receptet!

Kram M