söndag 7 oktober 2007

Inhandlat

Idag åkte sambon och jag på en tur och tänk att det fick följa med en sak hem också... En jättefin kruka som jag nu ställt på bron, fyllt med mossa och en murgröna som börjat skifta i rött. Kommer att ha fullt upp den här veckan så jag kanske har lite knapert med inlägg och ha svårt att svara. Men jag tittar in hos er så fort jag kan och svarar på era kommentarer!
Ps har läst era söta kommentarer ang dörren, har varit dålig på att kommentera dem också, men kommer så snart jag hinner-lovar!!!

10 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Så vacker kruka!! Ha en skön vecka! Kram!

Poppins sa...

Så bra mossan gör sig mot den gråa krukan. Supersnyggt!

Anonym sa...

Uppe på vinden:Detsamma!=)Tack!
Poppins:Eller hur!=)

Marie sa...

Förstår att den krukan fick följa med hem, den var jättefin!

Kram Marie

Anonym sa...

Men åh så snyggt det blev med planteringen i den krukan! Skoj att du tittade in hos mig! Kram :)

Lily of the valley sa...

En underbar kruka du har inhandlat och så snyggt du arrangerat med mossa och murgröna.
kram Lily

Maria sa...

Vacker kruka och vackert arrangemang!

Wickans värld sa...

Dörren blev helläcker!!
Vilket snyggt arrangemang du gjort i den fina krukan. Måste snart ta bort mina blommor på bron...
Längtar efter att plocka enris o dekorera med min blå ljusslinga...
Wickan

Ann sa...

Mmm, en ny mumsig inredningssida att följa! Vilka härliga bilder du tar!

Hem och Lycka sa...

vilken underbar kruka! kram