onsdag 25 juli 2007

Inköp i Danmark


Den här köpte jag i Hellerup på en butik som hade ett stort reabord utanför butiken som heter Kop & Kande.
Trådkorgen fick också följa med ner i kassen på samma butik, gillar trådslöjd skarpt så jag var jättenöjd med mina "billiga" inköp. Det om är trist med Danmark är den danska kronan, allt känns mycket dyrare att köpa. Besökte butiken Fil de Fer och där var det massor med fina saker, men det mesta omöjligt att handla om man inte har en tjock plånbok, men inspirationen behövde man inte betala för;). Vi gjorde även en kort tur till Tyskland (Puttgarten) och där inhandlades lite starkare varor och även den här söta godisburken fylld med goda hårda godisar, perfekt för mig som är en riktig gottegris... Nu är det äntligen sol här hemma så nu ska jag gå ut och njuta!
Fler inköp gjordes också, tar dem en annan dag!

5 kommentarer:

Lily of the valley sa...

Whau! Vilka fynd du har gjort! Jättefina saker.
Jo, man får passa på att njuta när solen visar sig
ha en bra dag
kram

Poppins sa...

Du hade tur som gjorde så fina fynd! Det gäller att vara på rätt ställe vid rätt tidpunkt...
kram

LantlivsAnette sa...

Verkligen fina inköp du gjort...Kram Anette

Anonym sa...

Lily:Ja, jag blev riktigt nöjd med dem. Har njutit rejält och passat på att måla lite möbler-bilder kommer om någon dag!
Poppins:Ja precis!=)
Lantlivsanette:Jag är så nöjd så.=)

Anonym sa...

Så kul med en Hälsing..jag känner igen dina besöksmål!Var nyligen till Florsjön.mysigt där...
Vi planerar en Danmarksresa också
Bra att få se dina bilder..o andra bra tips i närheten av oss Gävle o Sundsvallstipsen var nya för mig..
Tilde