onsdag 9 juli 2008

Den här buketten plockade jag in förra veckan, nu är de överblommade. Har varit på en trevlig tur tillsammans med en kompis i dag, tyvärr hade batteriet till kameran laddat ur så inga bilder blev det=(
I går var jag och sambon ut och åt tillsammans med ett större gäng och i kväll blir det kanske också utgång fast lite lugnare. Vi får se hur det blir. Vet inte varför men så fort det blir rea så hittar jag massor med fantastiska klänningar som oftast passar bättre för fest än vardag. Det slutar med att jag hr fulla garderoben med dessa klänningar och som dessutom bara får luftas någon gång ibland. Jag hittade en sådan klänning här om dagen så nu måste jag hitta en lämplig fest att gå på också;).

2 kommentarer:

Maria sa...

Hej!
Visst är det härligt nu, när man kan ta in buketter från trädgården? Här plockas nya buketter hela tiden...

Hem och Lycka sa...

Ja, eller så får du klä dig lite festligt till vardagen ibland ;-) Mysigt med sommarblommor, synd bara att de blommar över så fort. kram!