söndag 29 juni 2008



Det verkar ha gått åt en hel del av ballerinaskorna jag föresatt mig att köpa. Butiken fick beställa hem ett par åt mig i rätt storlek. Skorna är faktiskt de skönaste jag någonsin haft på mig, naturligvis kostar de därefter. 800Kr från Ecco, men det är det absolut värt! Ska hämta dem till veckan. Har idag rensat min underklädesgarderob och resultatet blev drygt tio par trosor och ungefär samma antal bh'ar mindre. Det förstnämnda har jag redan införskaffat nytt men lite fler bh'ar skulle jag också behöva. Dessutom skulle kontoret/klädkammaren behöva ett ansiktslyft genom att måla fönster och de hemska dörrarna till garderoben i vitt (idag furu såklart...). Skoförvaringen är tillfälligt löst genom att jag fick ärva ett linneskåp som jag målat... vitt. Skåpet är super då det sväljer massor. Sådana skåp slumpas bort på auktioner för en hundralapp.


Nu i sommar när man kommer att springa på åtminstone något liveuppträdande så skulle jag behöva köpa ett nytt par öronproppar. De jag har (hade) idag kommer från Apoteket och har varit väldigt bra, men de är borttappade så nya behövs. De här från Killnoise finns i olika färger, kan hända att det blir ett par sådana.

Bild från: Killnoise


Blommorna i vår trädgård blommar för fullt nu, jag näns nästan inte plocka in några buketter eftersom jag tycker att de är så vackra där de står. Dessa nedan fotade jag dock på samma tur när jag följde med mamma.

Inga kommentarer: