onsdag 25 juni 2008

Det här monstret är sambons ögonsten (näst efter mig då får man ju hoppas;)).
Tidigare hade han i sin samling ännu en krigsjeep, bandvagn och två mc fr 40-talet. Nu har han bantat ner maskinparken till en jeep och en mc. Pengarna från de andra maskinerna skulle investeras i nytt badrum, vilket jag inte sett skymten av än så länge... Däremot har någon cykel och båtmotor kommit till samtidigt som badrumspengarna minskade något... Vi har dessutom inte riktigt kommit överens om hur badrummet ska utformas, men med lite övertalning så.

Igår läste jag klart M. Jungstedts "Den du inte ser", har inte läst någonting med henne tidigare och den var så pass spännande att jag läste ut den vid 02 på natten. I helgen lästes också H. Mankells "Danslärarens återkomst" ut, men även om den var spännande så kändes språket lite tröttande. Det var faktiskt första boken jag läste av Mankell också.

1 kommentar:

Gårdsromantik sa...

Dessa karlar och deras maskiner!

Vad spännande att höra hur övertalningen går - lit egod mat kanske gör susen!;-)

Kram Maud