tisdag 2 september 2008

Här hemma är det riktigt ruskväder, grått och regn har hållt i sig sen jag vaknade i morse. Man märker verkligen att hösten börjar närma sig. Tittar på kort från sommaren och längtar redan efter en ny. Jag klarar inte av att lägga upp några matbilder för tillfället eftersom jag är så grymt hungrig, ska vänta med att äta tills min käre sambo dyker upp och gör mig sällskap vid matbordet. Det blir rester, men helgrillad fläskfilé är inte fy skam, med (nygrillade) strips, vitlöksbaguette och god kall sås...





2 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Men så hungrig jag blev - måntro vad vi har för rester i kylskåpet?

Kram Maud

Lily of the valley sa...

Det låter jättegott!
Jag längtar också till sommaren, våren också.
Man vet aldrig när man kan behöva en slipsten ;)
Kram Lily